Ny Vision

Natten till idag tisdag den 12. april 2011, fick jag denna Vision:

Jag satt på en bänk, hade precis kommit ut från duschen och jag hade en stor vit badlakan "på mig". Jag var trött och pratade med Herren Jesus Kristus om alla mina uppoffringar som inte gett mig några frukter.
Mina fötter värkte och hälarna hade begynnande förhårdnader. Jag tag en salva och skulle smörja in mina fötter och samtidigt sa jag till Herren att jag hade glömt bort mig själv och tagit hand om "de andra".
Då serjag att herren Jesus kristus sätter sig på huk vid mig och själv smörjer in mina fötter.

Det är denna Guds gemenskap som gör att varje troende kristen vågar och vill gå vidare med sitt kall i Herren.

Viktoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0