Gift mot sin vilja-föreläsningen

I våras skrev jag om en föreläsning som ( gift mot sin vilja)  jag skulle hålla i tillsammans med biträdande rekrotn på den Folkhögskola jag undervisade i Bibelstudier.
Studierektorn vidarebefodrade ärendet till rektorn, att räkna ut alla utgifter och skulle sedan höra av sig till mig och vi skulle gå vidare med det, men eftersom han inte hörde av sig och jag ville veta vad som har hänt. Häromdagen frågade jag rektorn hur det har gått med projektpengarna till skolan från Ungdomsstyrelsen.
Enligt skolans rektor fick skolan inga projektpengar och därför blev det heller inga föreläsningar med grupparbet efteråt.

Det är tråkigt naturligtvis men inte mycket att göra åt.
Nu på tisdag ska jag föreläsa för en grupp människor i en kyrka. Det ser jag framemot.


Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0