Vision

 
Jag fick denna Vision för drygt en månad sedan, men har valt att inte blogga om den tidigare därför att jag ville få den uttyd av Guds Heliga Ande först. Jag fick Visionen samma dag som jag bestämde mig för att leda vår Bönegrupp "utanför kyrkan"/ i hemmen. Jag meddelade kvinnorna att vi bör starta nu och förberedelserna började och informationen spreds. Natten efter gav mig Herren denna Vision som svar och stöd på min bön och mina rop om hjälp.
Jag och fem andra kvinnor på bär på Herren som ligger sargad och blodig på en enkel sjukbår. Vi gick tre på varje sida, med bestämda steg vi ut från kyrkan och bar på båren med  Herren liggande på.
 
 
Tack, Herre Jesus Kristus för gemenskapen i Dig. Tiden gick ännu fortare i kväll då vi hade samlats för lovsång, tack, Bibelläsning och samtal om Dig Herre!
 
Viktoria.
 
 
 
 
 
 
 
k
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0