Tack Jesus Kristus!

 
 
 
Tack Jesus Kristus, för förlåtelsn!
Det finns inget bättre än att förlåta sina fiender; du får Herrens Frid istälet för besvikelser och hämndlystnad.
Så fort du överlåter dina fiender, och all smärta de har åsamkat dig, till Gud och släpper taget om dem så tar Herren av dig allt det elände som tyngde ner dig och ger dig Sin Frid!
 
27 Frid lämnar jag efter mig åt er. Min frid ger jag er. Inte ger jag er en sådan frid som världen ger. Låt inte era hjärtan oroas och var inte modlösa.
Joh 14:27
 
 
Det kan ta tid innan man vill släppa taget om sina vanor, även om de varit dåliga, men om man vill det så får man helig hjälp att vandra mot Gud och lägga ner alla sina laster i Han händer.
 
Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0