Är Herren, Jesus Kristus din caoch?

Detta är ett ord till dig som följer mig i min blogg. Gud kallar dig till sig därför att Han älskar dig och vill dig allt gott i detta liv och i det eviga livet, som han har gett dig geonom att offra Sin Enfödde Son för all din skuld och synd, för att du ska stå syndfri inför Gud. 
 
Vill du alltid ha Herren som ditt livs caoch?
Sök Honom då i Bibeln och i livet, för han vill vara din vän för alltid.
 
Herren, Jesus Kristus lovar dig: "Jag är uppståndelsen och livet. Den som tror på mig skall leva om han än dör, och den som lever och tror på mig skall aldrig någonsin dö. Tror du detta?"
Joh 11:25-26
 
 
Guds Frid!
Viktoria.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0