Gud älskar människan!

Natten till i hår fick jag en vision om en kvinna i Bönegruppen som jag har bett gör i över ett år.
Jag tvivlade dock på min egen bedömning och väntade med att tala om det för henne dagen efter. Jag bad Herren om vägledning och litade på Honom. Vid 12-tiden idag ringde hon mig och ville prata. Jag tackade Gud och vi tog en lång promenad. Jag berättade om visionen för henne och hon tackade Hud för Hans Kärlek och vägledning i livet.
Visionen jag fick handlade om hennes tro på Herren Jesus Kristus. Hon har en ren och sann tro men den störs av hennes " fel val" som hon gör på grund av okunskap om Herren.
Jag uppmuntrade henne att samtala med Herren mera och bara med Herren och läsa dagligen i  Bibeln och lyssna på goda predikningar.
Tack Herre Jesus Kristus!
Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0