Korsets kraft

 
I kväll hade vi vårt Bönemöte i Södertälje, hemma hos Besima. Vi var fem syrianska kvinnor församlade för att äta oss hungriga på Guds Ord.
Tack Herren Jesus Kristus för din närvaro mitt ibland oss!
 
Ämnet i kväll var: Korsets kraft. Jag hann inte mer än hälften på drygt 40 minuter, jag fortsätter om samma ämne nästa onsdag. 
Det viktigaste är vaken antalet deltagare eller kvantiteten i andakten, utan längtande deltager som törstar efter att lära känna sin Herre och Frälsare; Jesus Kristus.
 
I morgon håller jag i andakten för vår Bönegrupp och för Leylas Bönegrupp i Södetälje. Du som följer mig på in blogg och kan ta dig dit, är välkommen att vara med oss.
 
Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0