Fortsätt att följa Jesus!

 
 
I kväll var vi 20? kvinnor, jag räknade inte och minns inte var alla satt, samlade tillsammans i båda Bönegrupperna i Södertälje.
Jag fortsatte min föreläsning om Guds Helige Ande och avslutade den i kväll.
Det var en fantastisk bönekväll, med lovsång och mycket  Bibelläsning.
Tack Herre för din närvaro mitt i bland oss!
 
Guds Helige Ande ingav mig att dela dessa Bibelverser med båda grupperna, tidigare idag.
 
12 Ty Guds ord är levande och verksamt. Det är skarpare än något tveeggat svärd och tränger igenom, så att det skiljer själ och ande, led och märg, och det är en domare över hjärtats uppsåt och tankar. 13 Inget skapat är dolt för honom, utan allt ligger naket och uppenbart för hans ögon. Och inför honom måste vi stå till svars.
Hebr 4:12-13
 
 
Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0