Fortsättning följer

 
 
I kväll hade jag ansvaret för Andakten i Leylas Bönegrupp och jag föreläste om Guds helige Ande, som jag pålyste i förmiddags.
 
Vi var ca 25 kvinnor, unga och mitt i livet. De var ett intressant  ämne som väckte många frågor hos lyssnarna. Vi hann ta några av frågorna, men inte alla. Jag han bara en liten del av föreläsningen, så jag fortsätter att föreläsa nästa torsdag också, samma tid, samma plats.
 
Det är många som vill att våra respektive grupper ska besöka familjerna i hemmen och ha gemensam andakt. Vi besöker gärna alla familjer som ber oss att gå hem till dem med Herren Jesus Kristus.
Tack Guds Helige Ande att Du är med oss!
 
Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0